Wednesday, October 10, 2018

PIIM TEEB TERVISE ILUSAKS

Sel nädalal on meil piimanädal.
Iga päev käib lastel külas lehm Kirjak (käpiknukk, kellele lapsed ise nime panid).
Piima kasulikkusest rääkides jäid täna meelde paar laste ütlemist. Kaisa- piim ei lase kehal valutama minna. Laura- piim teeb tervise ilusaks :)
Täna käisime Selveris õppekäigul. Vaatasime erinevaid piimatooteid ja jalutasime ühtlasi läbi ka leivaleti eest. Meie ostukärru kogunes samuti ühtteist, mida sel nädalal lastega maitsema hakkame. Iga laps sai poes viisaka käitumise eest tasuks ka ühe isikliku kohukese.
Maksime aga Teie lahkel loal mihklilaadal kogutud raha eest. Sest laste arvates ei tohiks poest ilma maksmata ära minna. Mine tea, kas meie, õpetajad, seda teadnud oleksimegi, kui lapsed poleks öelnud :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Saime müüjatädilt kiita, et nii viisakad lapsed meil, ütlesid tere ja head aega.

1 comment:

  1. Kui teil on kogu teie kehas Herpes, näiteks palavik, hsv või katusepõlv, siis sa tead, mis see on, et jääda valu ja ebamugavustunde juurde, mida herpes pakub. Ma ei pea teile ütlema, kui fantastiline oleks leida midagi, mis toimib nii hästi, et te ei pea enam kartma stressi või puhangu pärast, Dr Itua taimne ravim ravib minu herpese kahe nädala jooksul pärast seda, kui see on tõeline ja loomulik taimset ravimit ei ole kõrvaltoime, põhjus, miks ma kirjutan, on see, et ma lubasin dr Ituale, et jagan tema taimset tööd maailmale, et näha, et Herpes ei ole enam suur asi. ... HIV, Hsv 1/2, B-hepatiit, diabeet, mehed / naine viljatus, loterii õigekirja, Copd, vöötohatis, fibroid, fibromüalgia, maks / neeruflamootia, epilepsia, astma. Siin tema kontakt ... drituaherbalcenter@gmail.com/Whatsapp Telefon + 2348149277976. Ma maksin tema taimsete ravimite eest ja saatsin selle kullerteenuse kaudu, mille ma selle kiirelt ja kasutan.

    ReplyDelete