Tuesday, March 14, 2017

RAAMATUKOGUS

Kui ma olin väike veel,
rääkisin ma pudikeelt.
Aga nüüd kui olen suur,
emakeel mul äkki suus.
Kuidas ta küll sinna sai?
Õpetas mind emme pai.
Võttis sülle, kallistas
keele selgeks õpetas.

Täna on emakeelepäev. Lastelt hommikul uurides, mis nende meelest see emakeel on, vastas Kaisa "et see on see" ja näitas oma keelt suus :)
Täna käisime raamatukogus. Käisime selleks, et seal lastele alati meeldib. Käisime selleks, et seal on nii sõbralikud ja toredad raamatukogutädid. Ja osalt ka selleks, et lapsed kodus räägiks Teile, et "emme-issi, lähme sinna veel".
Aino Pervik on välja mõelnud sellise armsa tegelase nagu Sinivant. Sinivandi jutte on kokku ilmunud juba kolm. Kahte esimest oleme lastele rühmas lugenud, kuid kolmas on alles värskelt ilmunud. Seda Sinivandi juttu loeti meile raamatukogus. Lastele väga meeldib jutte kuulata. Eriti siis, kui loetakse ilmekalt, näidatakse pilte, selgitatakse keerulisemaid sõnu...
Lapsed said omal valikul ka raamatuid vaadata. Ikka nii, nagu raamatukogus kombeks. Raamatuid peab hoidma. Hiljem saime kiita, et meie rühma lapsed võiks veel tagasi tulle, nii hästi oskavad nad käituda ja vaikselt kuulata :)









 

No comments:

Post a Comment